Passa al contingut principal

ANÀLISI DE PUBLICITAT



ANÀLISI DE PUBLICITAT


DESIGUAL


Quin producte és?

És una nova col·lecció de roba de noies d'hivern i tardor de l'empresa Desigual.

Quin és el target?

El seu target objectiu serien dones, de joves fins a adults i amb un nivell socioecònomic mitjà-alt, que permeti comprar-te aquest producte.

Quins recursos publicitaris apareixen?

Exageracions ja que al posar-se les jaquetes les noies "s'activen" i començen a ballar.
Imatge de marca perquè que surt el logo al final de l'anunci.
Persones conegudes, perquè son ballarines professionals i famoses com Lia Kim, Lamela Fox i Robyn Bevan.

Què ens vol vendre en realitat?

Una nova col·lecció de roba, tot i que a l'anunci només apareixen jaquetes texanes i pantalons texans.

ÚNICA


Quin producte és?

És una fragància per al sexe femení.

Quin és el target?

El seu target objectiu serien dones, de joves-adults fins a adults i amb un nivelll socioeconòmic aparentment alt.

Quin recursos publicitaris apareixen?

Utilitzen patrons ideals com el Product Placement utilitzen a famoses espanyoles com Elena Anaya, Inma Cuesta, Ángela Molina, Najwa Nimri y Estrella Morente.
Utilitzen paraules esquer com "las maravillosas arrrugas de Angela" o "esa rareza tan sexy de Najwa" i de les imperfeccions treuen els seus punts atractius.
Imatge de marca perquè diuen l'eslogan i el logo surt a l'anunci.
Utilitzen també sexe implicit perquè intenten seduir, però no de forma exagerada.

Què ens vol vendre en realitat?

Una nova colònia.

IKEA


Quin producte és?

Un catàleg.

Quin és el target objectiu?

El target objectiu són homes i dones adults o joves-adults, que tinguin una llar on poder posar els productes del catàleg. El nivell socioeconòmic seria mitjà.

Quins recursos publicitaris apareixen?

Utilitzen patrons ideals com La família normal, que està feliç i unida. També utilitzen Solució senzilla ja que amb el catàleg s'acaben els problemes. 
Usen tendresa amb els nadons que apareixen rient a l'anunci.
Utilitzen sorpresa i memorabilitat ja que han inventat una canço que és divertida i fa que recordis l'anunci.
També utilitzen el seu logo i un eslògan especial per a l'anunci

Què ens vol vendre en realitat?

Tots els productes que té l'empresa al catàleg.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

LLEIS DE GESTALT

LLEIS DE GESTALT Les lleis de Gestalt son unes teories que demostren que el cervell humà organitza els elements percebuts en forma de configuracions o gestalts. Transforma el que rep en quelcom nou, creat a partir dels elements que ha percebut per fer-ho coherent.  Tenim 6 lleis 1. Llei de figura i fons: depenent de com vulguis mirar el fons, veuràs una figura/silueta o una altra.        2. Llei de la bona forma: consisteix en organitztar els elements rebuts en formes lo més simples possibles. 3. Llei del tancament: llei en la qual el nostre cervell tendeix a tancar o acabar les figures i imatges que veu. 4. Llei de contrast: la posició relativa dels diferents elements de la imatge incideixen sobre l'atribució de qualitats d'ells mateixos, com per exemple el tamany.   5. Llei de similitud: la nostra percepció tendeix a associar els elements que tenen propietats semblants, com pot ser la forma, el color, la direcció. En la

WEBQUEST SOBRE EL MÓN DEL CÒMIC

WEBQUEST SOBRE EL MÓN DEL CÒMIC STAN LEE: Escriptor, guionista, actor ocasional, editor i productor americà, cocreador de superherois clàssics de Marvel Comics en la dècada de 1960. Stan Lee va introduir així la complexitat de caràcter i personalitat en el món del gènere superheroic. A més a més va ser durant anys el cap de Marvel Comics. YELLOW KID: Va ser un còmic creat al 1895 per Richard Felton, publicat per primera vegada al diari New York World. Aquest còmic explica la història d'un nen vestit de groc que representa la forma de vida de les persones de classes socials més baixes d'aquella època. The Yellow Kid va ser el primer còmic que incorporava bafarades amb el text escrit dins i el relat apareixia sencer mitjançant una seqüència d'imatges consecutives. BUCK ROGERS: És una sèrie de televisió nord-americana d'aventures i ciència-ficció produïda per Universal Studios. La sèrie es va emetre durant dues temporades, entre 1979 i 1981, i l'episodi pilot es va est