ANÀLISI DE PUBLICITAT
DESIGUAL
Quin producte és?
És una nova col·lecció de roba de noies d'hivern i tardor de l'empresa Desigual.
Quin és el target?
El seu target objectiu serien dones, de joves fins a adults i amb un nivell socioecònomic mitjà-alt, que permeti comprar-te aquest producte.
Quins recursos publicitaris apareixen?
Exageracions ja que al posar-se les jaquetes les noies "s'activen" i començen a ballar.
Imatge de marca perquè que surt el logo al final de l'anunci.
Persones conegudes, perquè son ballarines professionals i famoses com Lia Kim, Lamela Fox i Robyn Bevan.
Què ens vol vendre en realitat?
Una nova col·lecció de roba, tot i que a l'anunci només apareixen jaquetes texanes i pantalons texans.
ÚNICA
Quin producte és?
És una fragància per al sexe femení.
Quin és el target?
El seu target objectiu serien dones, de joves-adults fins a adults i amb un nivelll socioeconòmic aparentment alt.
Quin recursos publicitaris apareixen?
Utilitzen patrons ideals com el Product Placement utilitzen a famoses espanyoles com Elena Anaya, Inma Cuesta, Ángela Molina, Najwa Nimri y Estrella Morente.
Utilitzen paraules esquer com "las maravillosas arrrugas de Angela" o "esa rareza tan sexy de Najwa" i de les imperfeccions treuen els seus punts atractius.
Imatge de marca perquè diuen l'eslogan i el logo surt a l'anunci.
Utilitzen també sexe implicit perquè intenten seduir, però no de forma exagerada.
Què ens vol vendre en realitat?
Una nova colònia.
IKEA
Quin producte és?
Un catàleg.
Quin és el target objectiu?
El target objectiu són homes i dones adults o joves-adults, que tinguin una llar on poder posar els productes del catàleg. El nivell socioeconòmic seria mitjà.
Quins recursos publicitaris apareixen?
Utilitzen patrons ideals com La família normal, que està feliç i unida. També utilitzen Solució senzilla ja que amb el catàleg s'acaben els problemes.
Usen tendresa amb els nadons que apareixen rient a l'anunci.
Utilitzen sorpresa i memorabilitat ja que han inventat una canço que és divertida i fa que recordis l'anunci.
També utilitzen el seu logo i un eslògan especial per a l'anunci
Què ens vol vendre en realitat?
Tots els productes que té l'empresa al catàleg.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada